söndag 7 september 2008

Mönsterswap och annat smått o gott

Nu har jag fått mina mönsterbyteskompisar. :-) Kul.... Har redan funderat ut två mönster..

Har börjat skolan nu, så jag har inte sytt något alls nu på en vecka. Bara surfat runt lite mellan varven och kikat på andras sybloggar.
Skolan för övrigt är superkul, men oj vad mycket det är att hålla reda på nu i början. Så det blir nog inte mycket att visa upp på denna sidan på några veckor iallafall.

Har även fortsatt med projekt "få ordning i lägenheten", som påbörjades för flera veckor sedan som aldrig verka bli färdigt. En ny bokhylla är beställd! Så vardagsrummet ska få sig ett ordentligt lyft. Det blev den stora varianten av Ikeas Expeditbokhylla och tillsammans med insatser som finns till får jag både lådor och dörrar till den.

Så lite från mig, inte mycket sytt, men en del annat gjort. :-)

Ta hand om er!

3 kommentarer:

piia10 sa...

Hej Mia!!!
Piia här! Förvånad? Synd att du ej kom på elins kalas, det va soligt o kul!
Tildes röda klänning är ju astuff!!! Du är verkligen grym på att sy!
Jättekul blogg, kommer absolut titta hit snart igen!!!
Kram: Piia

Anonym sa...

hej gummsan. hoppas allt är bra oh att det går bra i skolan!
Hör gärna av dig när du får en lucka emellan allt.

KRAAAM Erika

Anonym sa...

lycka till med skolan! jag blev klar med skolan nu i somras (undersköterska) och tror nog att jag ALDRIG mer ska sätta mej vid skolbänken! :) fast isak va ju med i skolan hela första halvåret så det gjorde nog sitt, det va ganska tufft! både att komma upp på morgonen efter alla vakennätter och sen att orka med allt skolarbete :)