lördag 26 juli 2008

Inredning

Ja, vad ska man säga.. Vi flyttade in i mitten av april, och det är fortfarande saker kvar att göra, hallen är en katastrof, sorgligt när det är det första man möts av. Igår tog jag tag i det och drog in till stan..... Jag är långt ifrån färdig, men jag kan känna mig lite nöjd och trivas lite bättre. :-)



Hallen börjar få form, indiska har helt underbara saker. Krukan och blomman är inte därifrån utan från en blomsteraffär i stan.

Så snart ska väl även vi få hem att trivas i.


En tygtavla...
Även vardagsrummet ska få sig en makeover. Vi har beslutat att vi ska ta bort matsalsbordet, då kommer vi få lite luftigare. Vi flyttade från 180kvm till 75kvm, så det är bara att inse..... Vi får helt enkelt plocka bort lite.




1 kommentar:

androidflickan sa...

Hej Mia! Hoppas att allt är bra, förstod du mitt mönster?
Jag har använt ditt och gjort en liten klänning till Ida!