tisdag 23 september 2008

Mönsterswap

Ja mina inlägg blir väl mer om byten jag fått och skickar nu. :-) Inte mycket sytt som jag skrivit i inläggen före.

Idag satt jag och pluggade, blev sådär akut sugen på mörk choklad som man kan bli ibland... Eller som jag kan bli ibland, eller ganska ofta oki då...


Hämtade posten och hittade där ett paket!!! Jippi.. Ett mönsterbytespaket. Och där som ett brev på posten låg MÖRK choklad. haha.. lite komiskt.. Glad blev jag iaf, inte bara för chokladen, utan hela paketet.




I paketet låg en bok, som jag oturligt redan har hemma. Men jag blev jätteglad för hela paketet, väskmönstret, stickmönstret och synålarna, knapparna och resten med.. Tack tack Erika! Min dag blev genast mycket roligare efter att jag hade fått paketet.

Har även varit hos ortopedläkaren idag och fått min dom.... Ska operera min handled, har något som kallas för karpaltunnelsyndrom, förhoppningsvi så blir det bättre i armen. Har ständig värk i den och han menar på att det kan komma ifrån karpaltunnelsyndromet. Jag vet inte, men jag hoppas ju på ett sätt att det är det som gör att det smärtar så att det försvinner efter operationen. Så inom 3 månader ska operationen ske, så mycket sytt blir det inte heller efter det.... Tyvärr.... Men skolan rullar på som vanligt, får helt enkelt skriva med vänster hand istället. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

vad syn att du redan hade boken (du får swappa den vidare hihi).

Jag hade inte riktigt fattat det där om vart man var hemlig, och var man inte var det +skäms+

Mvh erika

Botilda sa...

Jag min klant glömde att posta ditt brev! Men jag gör det i morgon, så får du det i övermorgon - visserligen sent men nu vet du i alla fall att det är på väg.