tisdag 30 december 2008

Vad jag skickade till min syswapare

Här är mitt paket som jag skickade till Vouffen, blev så glad när jag fick en liten tjej o sy till. Hade genast massor med planer, började att virka en jättefin (på bilden fin inte lika när jag försökte) fin klänning i orange/bruna ränder, men efter att ha fått göra om den ett antal gånger och jag knappt kom halvvägs gav jag upp, hade jag fortsatt hade de kanske fått paketet till nästa sommar. :-(
Fick gå över till plan B, garnet som blev över skickade jag med i paketet o Vouffen kanske är eller kan bli bättre än mig på o virka. :-) Så plan B, var ett superfint hjärttyg i brun/vitt som jag kommit över och bara älskar, det blev en omlottklänning med oranga kantband, brun/orange som vouffen gillar. Inte randigt iof men iaf färgkombinationen.

Skickade även ett varsitt paket till barnen med tomtegodis. Två tyg åkte med oxå, ett blå randigt och ett tyg med hjärtan på. O lite annat smått o gott.


På henens sida kan ni läsa vad hon skriver om paketet.

Inga kommentarer: