lördag 18 oktober 2008

Mönsterpaket

Mitt andra mönsterpaket kom förra fredagen. Blev jätteglad för det fanns en hel del roligt i det.
3 mönster varav två stycken var japanska mönster, och ett väskmönster. Det är garanterat mönster som jag inte har. :-)

Dessutom fanns det lite spännande godis, choklad med rosepeppar, min mönsterswappis hade rätt när hon skrev att hon trodde jag gillade att prova lite annorlunda saker. Chokladen var speciell, jag gillade den, men resten av familjen tyckte den var hemsk. haha... :-) Men den var annorlunda och hade en annorlunda smak. Sedan fick jag med reflexer, perfekt nu till hösten/vintern, och ett paket med nålar. Ja just det finskt godis oxå! Älskar den godisen, var flera år sedan jag åt det.

Så tack Botilda, paketet var verkligen uppskattat!


Inga kommentarer: