onsdag 1 oktober 2008

Give and get hemlisen är här.....

Jippi!!
Hela dagen har jag stoppat hjärnan full med studier, hälsoteorier, etik m.m. Så när jag kom hem var det en trevlig överraskning som väntade. På post avin stog det: "från din djuriska give and get vän", haha, jag undrar vad de trodde på posten. Men iaf.. glad blev och är jag.

Jag rev upp paket efter paket, och höll mig verkligen borta från brevet där det stog aja baja, där svaret på vem min hemlis är, fanns. Men, när jag öppnade paketet med pysselgrejjer ramlade det ut en namnlapp därifrån oxå. :-) Så jag hann aldrig gissa. Men skojigt var det iaf.


Så här är vad vi fick:

Lillen fick fina fladdermuskläder. Han blev jätteglad för kläderna, och klistermärkesboken med. Dinosaurier sitter han just nu och pysslar med.
I paketet fanns även doftljus till mig, en grisig klubba. :-) (Vet inte om man vågar äta den eller inte, den är så söt), pysselsaker: nålar, tryckknappar och en dinosaurie att sy/stryka på.
Dessutom så fanns det en "torkahundentrasa" med, perfekt nu när det börjar bli riktigt klabbigt ute.
Tyget tycker jag oxå mycket om, musse piggtyg, blir nog en tröja eller något annat skojigt
.
Ett väldigt fint paket som är väldigt uppskattat här hemma! Tack så mycket!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Nu har jag fått paketet! Tack så mycket, det är jättefina saker! Har lagt upp bild och tackat på min blogg!