lördag 18 oktober 2008

Give and get

Detta är vad jag sydde till min hemlis i Give and get, tyvärr så tog jag inte kort på hela paketet och mitt paket har inte blivit bloggat om, finns säkert någon anledning till det. Jag skickade iaf en kimono i stoffochstils elefanttyg den är fodrad med rosa tyg, en långärmad tröja i vinrött/rosa med elefantapplikation. I paketet fanns även en härligt doftande tvål, mönster från kalikå, isländskt godis, lakrits/choklad. En snedslåvikare och knappar som var som djurtänder. Tror jag fick med allt. :-) Ja just det, ett tyg med, 1,5 meter djurtyg.

Här är iaf kläderna:


4 kommentarer:

Anonym sa...

vilket fint paket! och självklart är det ok att du lånar bilder från mej :)

Anonym sa...

Åh, vilket fint paket. Kimonon är så snygg med det bruna mot det rosa, och tröjan är fin till. Härliga färger och modeller. Hoppas ditt paket blir bloggat om snart.

Helena sa...

Jättefint paket! Snyggt med brunt och rosa.

stora lilla j sa...

Verkligen ett jättefint paket du fick iväg, och jättetråkigt att det inte bloggades om på mottagarsidan!!! =( Men jag kan inte tänka mig annat än att hon blivit jätteglad för allt det fina! Underbart kimonomönster, föresten!!!