fredag 19 december 2008

Tjohooo för syswapen

Idag kom den med posten. :-) Mitt paket från min syswaphemlis.

Godis och pyssel, tyg, juligt te och kläder. Jättefint paket och vi är superglada! Byxorna är verkligen helt underbara! Lillen var lite skeptisk först men nu är de godkända även där. Tröjan är med en snögubbe i tryck och mössan o halsduk påsytt, jättesöt. :-) Tack så mycket Birkali för det fina paketet!

Mitt syswap paket är ivägskickat, hoppas det hinner fram innan jul............ Skulle åkt iväg i början av veckan, så jag har lite ångest över att det inte kommit iväg tidigare, men kära swappis, det är på väg.

1 kommentar:

vouffen sa...

Jag håller med, tjohooo för syswapen!!! Ditt underbara paket kom fram idag, 22/12, och jag och barnen är sååå nöjda med alltihop!Vill bara tacka så suuupermycket för den fina blandningen av smått och gott du har pysslat till!
TACK!!!