torsdag 21 augusti 2008

Höstswapen har kommit

Ännu en gång har höstswapen som sytt till mig bott i min närhet. Jag hade redan räknat ut att det var Patricia som hade oss som hemlis. Trots att hon är sjuk så kom hon till min dörr med ett JÄTTEhärligt paket! Alex var eld och lågor och ville öppna alla paket på en gång.

När han slet upp sin huvtröja blev han verkligen överlycklig, Spiderman!!! När han öppnade paketet med spidermanbrillorna blev han ännu lyckligare. - Detta ska jag ha till dagis sa han, och han har ännu inte tagit av sig tröjan. Den är härligt gosig och passar utmärkt nu när hösten är på gång, och storleken är perfekt!


Men detta var inte det enda som fanns i paketet. Inte bara ett tyg utan tre tyger! fanns med, (har lite planer på vad jag ska sy av dem), härlig choklad med hallon och mandel till mig (som bara är hälften kvar), pysselsaker, målarbok och godis till lillen och papper med roliga små motiv på. Vi är helnöjda med paketet, hoppas bara att jag får av lillen tröjan när han ska sova.
Så bilden på hela paketet blir tyvärr inte riktigt på hela, då det sydda sitter på min son som vägrar ta av sig den.........



TACK Patricia!!! Det var lilljul här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
vad bra att den passade.
Toalettpappret ska lukta gott ler.
De små vita är om man vill använda till handukar eller jackor osv.
Emil var tvungen att låna busen utanför. Han blev akut kissnödig och emma vägrade gå ifrån lekparken. De har gjort om mycket sedan jag var där sist.
Kan säga att jag sydde efter storlek 4 år men jag fick förminska det ganksa mycket ändå.
kram Patricia

Anonym sa...

är det ok om jag lånar bilderna på alex till min blogg? tyckte att han blev så cool!
kram patricia

Anonym sa...

hej
fick du av honom tröjan?*L*
jag inser nu att jag har gjort fel när jag kollar på bilderna, dragkedjan fram till, den ska visst vikas in ler
Men den går ju att använda ändå.
kram Patricia