torsdag 12 februari 2009

Lite gott o blandat..

JA jag vet inte om det är så många som kikar in här.. :-) Men iaf så har jag inte hunnit sy något så jag har egentligen inget nytt o visa.. Vi har kommit iordning skapligt men det är lite kvar, plus att jag har massor i skolan.. Ska försöka sy när det lugnat ner sig lite..

Har beslutat mig för att sortera ut en del tyger jag har, har helt enkelt för mycket. Kommer lägga ut det på försäljning, så håll ögonen öppna om ni är intresserade. Lite kanintyg lite jungel tyg m.m. Kanske någon som är intresserad. :-)

4 kommentarer:

[ LiEmEl ] sa...

hejhej vart kommer du lägga ut det hihi.
jag är jätteintresserav av lite kanintyg=)? nått du vet vad det är för färg, maila mig gärna =)

Anonym sa...

hej hopp. Jag är med nyfiken på kanintyget bla :-)
Hojta om du vill att jag kommer så snart vi blir friska :-)
Kram

LilleBus sa...

Jag e oxå nyfiken på lite mer tyg :-)
Både av djungeltyg och knainer, vad finns mer??
Du kan väl meddela var när och hur??
Kram Nina

Bustråden sa...

Jag är också intresserad av kanintyg!